Zobacz nasz profil na facebooku Zobacz nasz profil na instagramie! Zobacz nasz kanał YouTube! Zobacz nasz profil na flickru Zobacz nasz profil na Twitterze!

Wymiana/Zwrot/Reklamacje

WYMIANA

Każdy ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem że:

  • nie nosi on śladów użytkowania
  • znajduję się w oryginalnym stanie
  • posiada oryginalne opakowanie

Aby wymienić towar:

  1. Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj
  2. Wyślij do nas towar na wymianę pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek ZA POBRANIEM.
  3. Do paczki dołącz:
    • wypełniony wniosek wymiany
    • oryginalny paragon
  4. Złóż zamówienie przez naszą stronę internetową na nowy produkt wpisując koniecznie w polu komentarz: „WYMIANA” oraz numer poprzedniego zamówienia.
  5. Gdy tylko otrzymamy paczkę wyślemy do Ciebie nowy towar! :)

Koszt ponownej wysyłki pokrywa klient i wynosi on 15zł (płatne przy odbiorze).

ZWROT

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem że:

  • nie nosi on śladów użytkowania
  • znajduję się w oryginalnym stanie
  • posiada oryginalne opakowanie

Aby dokonać zwrotu:

  1. Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj.
  2. Wyślij do nas towar pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek ZA POBRANIEM.
  3. Do paczki dołącz:
    • wypełniony wniosek zwrotu wraz z numerem konta na które zwrócimy pieniądze
    • oryginalny paragon
  4. Gdy tylko otrzymamy paczkę zwrócimy należność za produkt na konto w ciągu 14 dni.

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

PROSIMY O NIE ZAKLEJANIE ORYGINALNEGO OPAKOWANIA

REKLAMACJA

Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są objęte gwarancją producenta. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu:

  • winy użytkownika
  • uszkodzenia mechanicznego
  • złego konserwowania sprzętu
  • przechowywania w nieodpowiednim miejscu
  • nie stosowania się do instrukcji użytkowania
  • wypadków losowych

Aby złożyć reklamacje na produkt:

  1. Wypełnij ON-LINE formularz reklamacyjny – WNIOSEK REKLAMACYJNY
  2. Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj.
  3. Wyślij do nas pocztą bądź kurierem produkt, który chcesz reklamować
  4. Do paczki dołącz:
    • reklamowany produkt
    • wypełniony wniosek reklamacyjny
    • dowód zakupu

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacja będzie rozpatrzona. Klient o przebiegu reklamacji będzie informowany za pomocą e-mail’a bądź telefonicznie.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.