- materiał: 100% 4130 Sanko Cr-Mo
- podwójnie cieniowana rura górna i dolna
- długość (TT): 20.75", 21"
- długość tylnego trójkąta: 13.75" - 14.25"
- kąty: HT (główki ramy): 75.5°, ST (rury podsiodłowej): 71°
- długość rury podsiodłowej: 9" (228.6mm)
- wysokość suportu: 11.8''
- suport: Mid BB
- gusset z odlewanym logo Federal pod rurą dolną (DT)
- gusset z odlewanym logo Federal na rurze górnej (TT)
- główka ramy hartowana pod zintegrowane stery
- laserowo wycinane logo na wsporniku rury seatstay
- demontowane pivoty oraz przelotki
- zintegrowany zacisk siodła
- zwężane rury seat stay oraz chain stay
- zwiększona ilość miejsca na tylną oponę
- haki: 6.5mm odlewane, pod oś 14mm
- zintegrowane napinacze w hakach
- piwoty oraz przelotki nie są w zestawie z samą (możliwość dokupienia osobnego)
- waga: 2400g - 21"
Dan Lacey to niezaprzeczalnie żywa legenda streetu. Rok 2015 to okrągła, dziesiąta rocznica w teamie marki oraz piąta rocznica wypuszczenia jego pierwszej sygnowanej ramy. DLX to prawdziwe dzieło sztuki, posiada odlewane haki ze zintegrowanymi napinaczami (ponad hakami wytłoczone loga marki Federal). Geometria pozostała analogiczna do poprzedniego modelu, za wyjątkiem zwiększonego przekroku (z 8.8" do 9"). Rama tym samym zyskała na wytrzymałości dzięki dodatkowemu gussetowi (wytłoczone logo Federal) na rurze górnej. Całość zwieńczona przez nową grafikę od Richa Forne.
Wysyłka jest darmowa!